آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

دیوید باس: فلسطین جزو خاک اسرائیل است!!

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

    دیوید باس، بنیان گذار روان شناسی تکاملی، در کتاب معروف خود "روان شناسی تکاملی" وقتی می خواهد به فلسطین اشاره کند می گوید:

مناطق عرب نشین فلسطینی اسرائیل

   واضح است کلمه ی مناطق به اسرائیل نسبت داده شده است و این یعنی فلسطین بخشی از خاک اسرائیل است. این در حالی ست که سازمان ملل نیز فلسطین را به عنوان کشوری مستقل از اسرائیل به رسمیت شناخته است. جدایی اسرائیل و فلسطین همچنین در سخنرانی های اوباما به سادگی به چشم می خورد.

    شکی نیست دیوید باس از نوشتن این عبارت صد درصد هدف مغرضانه داشته است. او می توانست به جای این عبارت طولانی و غیر معمول، به سادگی بنویسد:

Palestine

    نکته ی جالب دیگر این که دیوید باس، در متن این کتاب 7 بار کلمه  ی israel را به کار می برد؛ در حالی که مساحت اسرائیل، تنها دو برابر شهرستان مشهد است.

    دیوید باس، پروفسور دانشگاه تگزاس است و این کتاب او منتشر شده از "The University of Texas at Austin" است. با این حال، به طرزی خارق العاده کلمه ی Texas در هیچ کجای متن این کتاب به چشم نمی خورد و شما تنها از سر ناچاری می توانید آن را در منابع کتاب بیابید!!!

    مساحت ایالت تگزاس که دیوید باس در آن تدریس می کند 33 برابر  ایالت اسرائیل است...کلام تگزاس در این کتاب ذکر نشده است، آن وقت کلمه ی اسرائیل 7 بار در کتاب ذکر شده و حتی "مناطق عرب نشین فلسطینی اسرائیل" در این کتاب ذکر شده است!!!

    آیا این کتاب واقعا یک کتاب علمی است؟ یا مجله ی تبلیغاتی رسمیت بخشی به صهیونیسم؟؟ بنده در ادامه ان شاءالله نشان خواهم داد گزینه ی دوم صحیح است.

    پیشاپیش از خوانندگان گرامی بابت کمتر شدن مطلب نویسی ام عذر خواهم، زیرا بخش اعظم وقتم به وسیله ی پژوهش و کار تخصصی رشته ی خودم پر شده است.

    تمامی این آمارها و کتاب دیوید باس در اینترنت موجود است. اگر در مطالبی که ارائه می کنم شک دارید، بدانید این مطالب کاملا قابل پی گیری هستند.

israel-palestin

نظرات  (۱)

چطوری شماها در همه چی تخصص دارین؟....فلسطین و داروین ویهود.....عمو رایفی پورت چطوره؟ اینو بدون البته من حال تایپ ندارم.ِِولی خلقت جهان در اثر یک اتفاق بود که ذات خدا ماده رو افرید ولی چون ذات در ماده بود به معرفت منتهی شد یعنی از اولین سلول به انسان امروزی و ذهن یا شناخت یا معرفت شکل گرفت....پس یه جورایی ما انسانا تواین دنیا نه هدفی برامون تعیین شده ونه رسالتی ولی ذاتمون طوری هستش ک باید بهش معرفت پیداکنیم....ایراد اصلی امثال شما خداپرستا و دانشمندای به اصطلاح بیخدااینه ک هرکدومتون نگاه انکار ومکتبی دارین....ولی هیچ روح یا ماده ای وجود نداره یا خوب وبد یا خیروشر اینا اصل وریشش اززرتشته که توادیان ابذاهیمی هم میبینیم همچنین توهالیوود وتوعلم امروز.....ولی باید همه دوباره وحدت وجودی شن....میبینی نظریه من طوریه که باهمه چی جور درمیاد.......واااااای خسته شدم از بس به شمابچه مچها فک زدم.....درضمن ذهنتو هم ازین یهودبازیو وفراماسونی واین چرت وپرتها ازاد کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی