آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

علت تأخیر در نگارش مقالات

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر خوانندگان گرامی

    با عرض پوزش بابت تأخیر در نگارش مقالات؛ بنده در حال مطالعه ی دقیق کتاب روان شناسی تکاملی اثر دیوید باس هستم. این کتاب، حاوی سرنخ هایی ست که منجر به تأیید نظرات بنده می شوند. بنده در اسرع وقت مقاله ای حول این کتاب خواهم نوشت و آن را نقد خواهم کرد...ان شاء الله.

    شایان ذکر است بنده در این مدت وبلاگ را روزانه چک می کنم و به نظرات پاسخ می دهم.

نظرات  (۵)

تنها کسی که دلش تنگ میشه منم. تو رو واسه ازمایشگاهم کم داشتم. اخه احمدی نژاد جان الان توهم زدی جامعه جهانی منتظر بثورات و نتایج شما هستند. تو مگه نمیگی من حسنم. خوب بیا تو وبلاگم نظر بذار و جواب حرفامو بده.
پاسخ:
نیازی نیست در پاسخ اهانت های شما، به وبلاگ شما بیایم و اهانت کنم.
همین که شما نظر می گذارید و با هر نظر، خود را در برابر هر عقل سلیم، خوار و خوارتر می کنید برایتان کافی ست.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۹ محمد کریمی
با سلام من بچه خرم آبادم
شهرزاد پرویی کنی تیکه بزرگت گوشته
عین آدم بحث کن جواب بگیر
حالم از آدمای که مدعی خردمندی ان و هیچی حالیشون نیست بهم میخوره

پاسخ:
!!!!!!
سلام جناب کریمی
بسیار متشکرم از تشکر از حمایت شما، اما لطفاً آرامش خود را حفظ کنید...!
فکر کنم این اقای کریمی همونیه که زده ضریب هوشیش ۱۸۷ ه. خوب دیگه خرم آبادی هم باشی که خیلی بهتره. اصلا در جریان نیستی که همچین ضریب هوشی ای مال کسی نیست که خرم آباد درس بخونه. شما بهترین دانشگاه خرم آباد هم که باشی جزو هزار دانشگاه اول ایران نیست و ممتاز بودن اونجا هم یک چشم بودن بین کورهاست. همون بهتر که موی تای کار کنی. فرهنگ خرم آباد روهم دیدم که ترانس های برق رو دورشون دیوار چیدن که ملت با سنگ اونا رو نشکونن. برو به فکر یه گرز پاناسونیک باش. در ضمن من کرد هستم.
پاسخ:
اینجا لاین نیست که بخواهید سر هم شاخ و شانه بکشید.  به نوشتن نظرات بی محتوا ادامه بدهید پاکشان می کنم. چه شما، چه جناب کریمی.
جناب کریمی، شایسته نیست به توهین های حاتم پاسخ بدید.
    اما شما، شهرزاد، شهرام، شهروز، حاتم، یا هر اسم جدیدی که خود را با آن معرفی می کنید...با شما هستم؛
     امروز چرا چیزی نمی نویسید؟ چرا از دیوید باس دفاع نمی کنید؟ چرا با نگاهی عاقل اندر سفیه به من برچسب نمی زنید؟ به من پاسخی ندارید بدهید، به دیگران حمله می کنید؟؟
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۲ محمد کریمی
با سلام
نمیخوام از روی تعصب یا احساسات صحبت کنم قوم لر از با اصالت ترین قوم های دنیاست قبل از این که آریایها به ایران بیان قوم لر در زاگرس بوده با سند معقول !
بخداوندی خدا از هر چیزی که افاده داشته باشیم قوم لر از همه سرتره نمیخوام شعار نژاد پرستی بدم
به این کمبودها نگاه نکنیدولی افرادی مثل  بهمن پاپی رییس ناسا( هوای فضای) آمریکا  بچه ی تنگ هفت لرستانه ، پروفسور علیدادیان مرد شماره یک نوابغ علوم سیاسی جهان  اگه اسم ببرم یه طومار میشه
برو آمار نوابغ خروجی کشور به تمام ایالتهارو بگیر
یگان ویژه استان حرف اول رو تو جهان میزنه رتبه یگان امنیت لرستان رو تو اینترنت بزن یگان پاد وحشت امیرالمومنین تهران به جرات میگم 95 درصدش لره و سربازان گملن امام زمان  انوقت حرف بزن
یه کم ازلحاظ اقتصادی عقب تره اونم بخاطر دلایل سیاسیش هست
عمدا" جلوی پیشرفت لر جماعتو میگیرن
شعار رضا خان به پسرش : اگه میخوای حکومتت پا بر جا بمونه نژاد لرد را وارد سیاست نکن
که هرچند نیمی از کابینه های دولت لر ان آمار بگیر
آقای بجستانی سری به وب بنده بزنید درومورد آیا نظریه داروین رو بپذریم یا نه؟ قسمت علم زیست شناسی

آقای کریمی از شما تشکر میکنیم. شما به وبلاگ خودتان تشریف اورده اید. درود بر تمام لرهای جهان که کلا خوبن. حرفی نیست دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی