آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

خودکشی، گواهی محکم بر بطلان داروینیسم

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

    در زیر آمار خودکشی در آمریکا از سایت های معتبر خودش ذکر شده که شدیداً مخالف روان شناسی تکاملی ست و به محکمی داروینیسم را رد می کند. حتماً مطالعه بفرمایید.

1. آمار خودکشی در آمریکا بسیار زیاد است. هر 13.7 دقیقه یک نفر از خودکشی می میرد. همچنین در این کشور سالانه یک میلیون نفر خودکشی می کنند که عددی فاجعه آمیز است. این عمل کاملاً خلاف بقای نسل است.

1. آمار خودکشی در آمریکا بسیار زیاد است. هر 13.7 دقیقه یک نفر از خودکشی می میرد. همچنین در این کشور سالانه یک میلیون نفر خودکشی می کنند که عددی فاجعه آمیز است. این عمل کاملاً خلاف بقای نسل است.

    تکامل باوران در برابر این آمار به دو توجیه دست زده اند:

    1) کسانی دست به خودکشی زده اند که به این نتیجه رسیده اند که اگر بمیرند، ژن هایشان بهتر تکثیر می شوند!(از طریق کمتر خسارت آوردن به خانواده)

    2) این واکنش سوء سازشی است!!!!(یعنی خلاف تکامل است، ولی نمی پذیرند که تکامل باید این مسئله ی بسیار مهم را که جزو مهم ترین عوامل مرگ در انسان هاست حل کند. طبق تکامل، اولین خاصیت اخلاقی که باید در تمام موجودات زنده شکل بگیرد، تمایل شدید به زنده ماندن است. چه پاسخ می گویند؟ "ممانعتی در میان بوده است." برای مشاهده ی  رد این نظر کلیک کنید)

2. آمارها نشانگرند که خلاف پیشبینی روان شناسی تکاملی، زنان سه برابر مردان دست به خودکشی می زنند. در حالی که حتی به گفته ی خود دیوید باس زنان بسیار کمتر از مردان در معرض ساقط شدن از عملکرد تولید مثلی هستند.(رد کننده ی توجیه 1)

3. حداکثر آمار درصد خودکشی مربوط به سنین بین 40 تا 59 سال است. این در حالی ست که قطعا انسان های دارای سن بیش از 60 سال امید به تولید مثلشان حدوداً صفر درصد است و آن ها هستند که سربار اطرافیانشان هستند. این آمار، توجیه 1 را با خاک یکسان می کند.

4. از آنچه گذشت بدتر، آمار دانش آموزان 9 تا 12 سال است که آمار خودکشی شان در یک سال گذشته 8% است و 16% آن ها اعلام کرده اند با جدیت قصد خودکشی دارند. این آمار فاجعه بار را داروینیست ها چگونه توجیه می کنند؟

آیا 16% دانش آموزان 9 تا 12 ساله ی آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که سربار خانواده اند؟؟ اصلا در این سن چنین چیزی تعریف می شود؟

آیا 16% دانش آموزان 9 تا 12 ساله تشخیص می دهند که در آینده با هیچ کس نمی توانند رابطه ی جنسی برقرار کنند؟؟؟ آن هم در آمریکا که رابطه ی جنسی تا این حد آزاد است؟؟؟؟


کسانی که دلشان نسبت به تصور خوشبختی در آمریکا می لرزد، خوب به این آمارها نگاه کنند...از کشوری صحبت می کنیم که طبق آمار سایت حکومتی cdc.gov به 18% زنانش حداقل یک بار تجاوز شده است و دانش آموزانش که از پر امید ترین اقشار جوامعند، 8% شان در سال پیش خودکشی کرده اند...عجب گلستانی ست نه؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی