آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

فسفر سفید، سمفونی نحس اسرائیل

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

من با تو از فسفر سفید صحبت می کنم

آمیخته با قوی ترین اکسنده ها

ماده ای که وقتی افروخته شد، حتی زیر آب نیز می سوزد...

من با تو از فسفر سفید صحبت می کنم

ساخت استکبار

منفجر شده در آسمان غزه

بر سر خانه های مسکونی

من با تو از فسفر سفید صحبت می کنم

شعله ای که وقتی بر بدن افتاد، تا وقتی سوخت دارد

می سوزد و بی رحمانه در بدن رسوخ می کند

چه کسی پاسخ پیکرهای سوراخ سوراخ زنان و کودکانی را خواهد داد

که در سرزمین خودشان، به دست مالکان تنها 3% از فلسطین به این روز افتاده اند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
ایمان

صهیونیسم

نظرات  (۱)

سلام 
به راستی که خداوند در قران از بی رحمی این قوم منحرف و ضاله سخن گفته 
تمام یهودیان ضاله نیستن اما ضاله های این قوم در سرزمین های اشغالی جمع شدن 
و باید برای ظهور اقامون امام حی و حاضردعا کنیم تا ندایی ادرکنی ما رو بشنوه و اجابت کنه 



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی