آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

تنبلی

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

    پدیده ی تنبلی، بی شک یکی از عوامل صد درصد مخالف با گسترش نسل است. انسان تنبل کم کار می کند، کم نتیجه می گیرد؛ لذا نمی تواند نسل خود را گسترش دهد.

    ممکن است بگویند تنبلی مایه ی چاره گشایی و خلاقیت است؛ اما نکته اینجاست که متفکرین و چاره اندیشان بزرگ به هیچ عنوان تنبل نیستند، بلکه تنبل از فکر کردن نیز می گریزد. در ادبیات قدیم به کرات شاهد تشویق انسان ها به کار و دوری از تنبلی هستیم و این یعنی تنبلی در عموم دوران ها رواج داشته است. تنبلی نمی تواند ناشی از خطای تشخیص ناخودآگاه آدمی در تعیین کار مورد نیازش باشد زیرا در تمامی اعصار تا قرون کنونی جنس کار از فعالیت بدنی بوده و در هیچ برهه ی زمانی فعالیت بدنی برای انسان مایه ی شکست یا ضعف نسل نبوده بلکه شاید بزرگ ترین امتیاز برای گسترش نسل، همین دوری از تنبلی بوده است.

    داروینیست های حقجو پاسخ بدهند: چرا با این که پدیده ی تنبلی در تضاد آشکار با بقای نسل است، همواره رواج داشته و دارد؟

    پاسخ اسلام به سادگی چنین است: همه چیز دقیقا در قبض تکامل نیست. انسان روح دارد و می تواند انتخاب کند: آیا در راستای بقای نسل خود بکوشد یا خیر. خداوند انسان را صرفا برای گسترش نسل نیافریده است و برای او تمایلات متضاد قرار داده است تا راه را خود انتخاب کند. با توجه به این، فرزند پدر و مادری کوشا، هرچند با احتمال کم، می تواند پسری کاملا تنبل و بی خاصیت باشد...هرقدر هم که اصلاح نسل کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
ایمان

تنبلی

نظرات  (۱)

اعوذ بالله من الشیطان رجیم. بسم الله.
من با نظریات شما به شدت موافقم.
کار، کار این فراماسون‌هاست. اونها این نظریات مهمل رو مطرح می‌کنند تا نشون بدن انسان که از روح خدا نشات گرفته است، حیوانی بیش نیست. می‌گویند انسان ابوالبشر، با شامپانزه، نه واقعا، شامپانزه یکی هستند!
در مورد گسترش نسل، همین صهیونیست‌ها بودن که با طرح کنترل خانواده از طریق سازمان‌های بین المللی، انسان‌هایی که ذاتا بچه دوست هستند را وادار کردند بیش از دو تا بچه نیاورد. نمی‌خواهم وارد مسائل سیاسی شوم که عده ای معلوم الحال که زیر همین کاخ فراماسونی هرم مانند مجلس هستند مجری طرح های رژیم جهانخوار یهودی هستند. بحث علمی است. بماند.
امیدوارم شما با قلم مسیحایی که دارید راه را به جوانان ما نشان دهید و پرده از این نظریات الحادی و ماتریالیستی برافکنید. باشد که دعای ما پشت سر شما سربازان به حق امام زمان عج باشد.
من وبلاگ شما را به همه دوستان ایمیل زده‌ام که از این مطالب بهره مند شوند و هر روز مطالب شما را می خوانم. واقعا دست مریزاد.
به زودی زود حقانیت مطالب شما روشن شده و این لشکر کفر و الحاد به زانو در خواهد امد.
آمین آمین
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید...بله، جا داره بنده اینجا مقاله ی کوچکی بنویسم در توضیح داروینیسم گرایی. من به این خوبی که شما توصیف می کنید نیستم، اما سعی می کنم در جهت روشن کردن اذهان عمومی و بیداری اسلامی گام بردارم، امیدوارم که این وبلاگ لبخندی بر لب های آقا امام زمان بنشونه. متشکرم که این وبلاگ رو تبلیغ می کنید...منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم. باز هم ممنونم از لطف شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی