آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

آیا جوامع کنونی داروینی هستند؟

نقد داروینیسم از طریق بررسی رفتار جوامع

بسم الله الرحمن الرحیم
  بنده در اینجا به بررسی رفتار انسان ها به عنوان قله ی تکامل می پردازم و با ظن قریب یه یقین اعلام می کنم هیچ داروینیستی نمی تواند پاسخی قانع کننده به نقایصی که اعلام می کنم ارائه کند و طبق برهان خلف، این فرضیه رد خواهدشد ان شاءالله.
از داروینیست های گرامی استدعا دارم به سوالات بنده پاسخ بدهید و در مناظرات شرکت کنید؛ باشد که ان شاءالله یا یکی از طرفین قانع شود؛ و یا حداقل خوانندگان این بلاگ نتیجه ای درخور بیابند.

آخرین نظرات

تمایل به رفاه

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

    ریچارد داوکینز، بزرگ ترین دانشمند مدافع تکامل در جهان امروز:

"تمایل به رفاه، خلاف خواست فرگشت است"

    امروز همگی شاهد هستیم که تأمین رفاه در رأس تمایلات و اهداف بشر است. بشر لذت گرای امروز، ازدواجش را به تأخیر می اندازد؛ جنینش را سقط می کند؛ خودش را از نظر جنسی عقیم می کند و تمام این ها را علیه فرگشت، تنها برای رفاه خود انجام می دهد.

    ممکن است بگویید قدرت فرگشت از قدرت میمتیک(فرهنگ) کمتر است. این در حالی است که حس تمایل به بودن، حسی است درون ما، صد درصد برخواسته از فرگشت؛ حسی آنقدر محکم که شالوده ی زندگی ها شده است. همچنین است حس محبت مادر به فرزند...پس نمی توانید کتمان کنید که فرگشت قطعا این قدرت را دارد که حس نیاز به گسترش نسل را به استحکام در وجود آدمی قرار دهد.

    حال پاسخ بدهید: تمایل به رفاه را چگونه با تکامل تهی از خدا توجیه می کنید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی